Nová ContiSportContact 3
- lepší brzdný výkon a handling

Ještě před tím, než byla zahájena sériová výroba, získal ContiSportContact 3 schválení pro první výbavu od Audi.
Modely Audi TT, A6 a sportovní RS4 budou již z výroby vybaveny novým sportovním pláštěm Continental.
ContiSportContact 3 je nabízena i se speciální variantou dezénu, která je určena pro použití na zadní nápravě vysoce výkonných
automobilů s pohonem zadních kol nebo pro extrémně výkonné tuningově upravované vozy.

Nová ContiSportContact 3 je ukázkou toho, jak vývojoví inženýři koncernu Continental AG dokáží ještě dále zvyšovat výkon high-tech pneumatik. V porovnání s předchůdcem, osvědčenou pneumatikou ContiSportContact 2, byla brzdná dráha na suché i mokré vozovce zkrácena o dalších 5%, ochrana proti vzniku aquaplaningu zlepšena o 6% a valivý odpor snížen o 5%.
Pásový dezén pro krátkou brzdnou dráhu Detail dezénu (možnost nákupu)

Asymetrický pásový dezén nové ContiSportContact 3 je při brždění mnohem účinnější než blokový dezén. Síly, které při brždění vznikají, jsou mnohem rovnoměrněji rozděleny a efektivněji přenášeny. Jemné drážky v obvodových pásech dezénu byly konstruovány s ohledem na vzájemnou podporu jednotlivých části dezénu pneumatiky, takže brzdné síly jsou přenášeny především přes obvodové pásy dezénu a nejen přes hrany drážek. Výsledkem je to, že brzdná dráha byla v porovnání s předchozím modelem zkrácena o dalších 5%.
Asymetrie zlepšující handling Asymetrický dezén pneumatiky zajišťuje dosažení vysoké hladiny výkonu i při zatáčení. Při průjezdu zatáčkou působí maximální síly zejména na vnější stranu pneumatiky. Pásový dezén, který je konstruován s ohledem na zajištění co největší kontaktní plochy, poskytuje bezpečnost i při náhlých a prudkých řídících manévrech a zajišťuje bezpečnost i při vysokých rychlostech. Dezénové pásy se pouze minimálně deformují, takže kontaktní plocha s vozovkou zůstává konstantní i při zatáčení ve vysokých rychlostech.

Běhounová směs pro lepší výkon Nejnovější běhounová směs se silikou zlepšuje výkon zejména na mokrých vozovkách. Díky ní je nová ContiSportContact 3 je výjimečně bezpečná high-tech pneumatika.
Specifický dezén pneumatiky pro zadní nápravy automobilů s pohonem zadních kol a tuningově upravované vozy Pro vysoce výkonné sportovní automobily, které mají poháněná zadní kola, vytvořili inženýři koncernu Continental speciální dezén pneumatiky, jehož hlavním rysem je extra široký středový pás, který je rozdělen obvodovou drážkou ve tvaru Y. Tento dezén zajišťuje větší jízdní stabilitu při zatáčení i jízdě vysokou rychlostí. Další speciální varianta dezén je určena pro extrémně výkonné, tuningově upravované vozy. Maximální výkon u tohoto typu dezénu zajišťují masivnější dezénové bloky s větším množstvím použité běhounové směsi.
Nová ContiSportContact 3 je určena pro oblasti náhradní potřeby i první výbavy – automobilky Audi a Renault již tento plášť schválily pro použití v první výbavě svých vozů.

Nová ContiSportContact 3 je ukázkou toho, jak vývojoví inženýři koncernu Continental AG dokáží ještě dále zvyšovat výkon high-tech pneumatik. V porovnání s předchůdcem, osvědčenou pneumatikou ContiSportContact 2, byla brzdná dráha na suché i mokré vozovce zkrácena o dalších 5%, ochrana proti vzniku aquaplaningu zlepšena o 6% a valivý odpor snížen o 5%.
Pásový dezén pro krátkou brzdnou dráhu Detail dezénu (možnost nákupu)

Asymetrický pásový dezén nové ContiSportContact 3 je při brždění mnohem účinnější než blokový dezén. Síly, které při brždění vznikají, jsou mnohem rovnoměrněji rozděleny a efektivněji přenášeny. Jemné drážky v obvodových pásech dezénu byly konstruovány s ohledem na vzájemnou podporu jednotlivých části dezénu pneumatiky, takže brzdné síly jsou přenášeny především přes obvodové pásy dezénu a nejen přes hrany drážek. Výsledkem je to, že brzdná dráha byla v porovnání s předchozím modelem zkrácena o dalších 5%.
Asymetrie zlepšující handling Asymetrický dezén pneumatiky zajišťuje dosažení vysoké hladiny výkonu i při zatáčení. Při průjezdu zatáčkou působí maximální síly zejména na vnější stranu pneumatiky. Pásový dezén, který je konstruován s ohledem na zajištění co největší kontaktní plochy, poskytuje bezpečnost i při náhlých a prudkých řídících manévrech a zajišťuje bezpečnost i při vysokých rychlostech. Dezénové pásy se pouze minimálně deformují, takže kontaktní plocha s vozovkou zůstává konstantní i při zatáčení ve vysokých rychlostech.

Běhounová směs pro lepší výkon Nejnovější běhounová směs se silikou zlepšuje výkon zejména na mokrých vozovkách. Díky ní je nová ContiSportContact 3 je výjimečně bezpečná high-tech pneumatika.
Specifický dezén pneumatiky pro zadní nápravy automobilů s pohonem zadních kol a tuningově upravované vozy Pro vysoce výkonné sportovní automobily, které mají poháněná zadní kola, vytvořili inženýři koncernu Continental speciální dezén pneumatiky, jehož hlavním rysem je extra široký středový pás, který je rozdělen obvodovou drážkou ve tvaru Y. Tento dezén zajišťuje větší jízdní stabilitu při zatáčení i jízdě vysokou rychlostí. Další speciální varianta dezén je určena pro extrémně výkonné, tuningově upravované vozy. Maximální výkon u tohoto typu dezénu zajišťují masivnější dezénové bloky s větším množstvím použité běhounové směsi.
Nová ContiSportContact 3 je určena pro oblasti náhradní potřeby i první výbavy – automobilky Audi a Renault již tento plášť schválily pro použití v první výbavě svých vozů.